Tilaus- ja toimitusehdot
Hupikuplan verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
Hupikuplan verkkokauppa on verkkopalvelu, josta voit ostaa sisäänpääsytuotteita kuten sarjalippuja sekä kulloinkin saatavilla olevia kampanjatuotteita kuten passit tai kampanjahintaiset sarjaliput.
Verkkokaupan käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä. Käyttämällä verkkopalvelua sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa Lipputuotteella tarkoitetaan verkkokaupassa maksettua Hupikuplan sisäänpääsy-, kampanja- tai arvolahjakorttituotetta.
Hinnat, tuotetiedot ja voimassaoloaika
Lipputuotteen hinta on verkkokaupassa tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta, joka sisältää arvonlisäveron. Hintoihin lisätään mahdolliset toimituskulut.
Verkkokaupan tuotteet käyvät sisäänpääsytuotteiksi Hupikuplan sisäseikkailupuistoon.
Tilaaminen ja toimitustapa
Lipputuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Sopimus tulee voimaan, kun olet tehnyt tilauksen verkkokauppamme järjestelmään.
Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme oston yhteydessä antamaasi sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää maksetut Lipputuotteet PIN-koodeineen. Toimitilaan sisään pääsemiseksi käy vain ovikoodijärjestelmään fyysisesti syötetty, henkilökohtainen PIN-koodi.
Mahdolliset toimituskulut määräytyvät kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti ja niiden hinnat ovat nähtävillä ennen maksuun siirtymistä.
Mikäli Lipputuotteet eivät ole saapuneet sähköpostiisi yhden (1) päivän kuluessa suoritetusta maksusta, ole yhteydessä Hupikuplan asiakaspalveluun.
Hinnat
Vierailut Hupikuplan sisäseikkailupuistoissa ja Hupikuplan tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Sisäänpääsyn ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana ajanvarausprosessia.
Voit maksaa sisäänpääsymaksun ja verkkopalvelusta saatavilla olevat lisäpalvelut varatessasi leikkiaikaa tai sisäleikkipuistossa.
Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä sisäänpääsyn hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat käteismaksuilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.
Vaihto- ja palautusoikeus
Käyttämättömiä lipputuotteita ei lunasteta takaisin, hyvitetä tai vaihdeta rahaksi. Lippujen voimassaoloajat ovat mainittu verkkosivuilla useaan otteeseen ennen asiakkaan maksusuoritusta.
Lipputuotteiden käyttötiedot tai käyttämättömän tuotteen tiedot tarkistetaan vain ja ainoastaan perustuen Hupikuplan tietojärjestelmässä säilytettäviin käyttötietoihin. Huomioithan, että päiväkohtaisilla lipuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Henkilöiden lukumäärä
Synttäreille maksimiosallistujamäärä on 10 henkilöä.
Sinun tulee ilmoittaa varausta tehdessä kaikkien saapuvien lapsien lukumäärä. Aikuiset voivat jäädä juhlimaan ilmaiseksi tilojen sallimissa puitteissa.
Hupikuplassa on rajattu määrä asiakaspaikkoja. Jos et ole varannut kaikille saapuville henkilöille asiakaspaikkaa, voi käydä niin, ettei kaikille saapuville ole jäljellä asiakaspaikkoja ja Hupikuplassa käynti estyy tämän takia. Hupikupla ei tällaisessa tilanteessa ole velvollinen hyvittämään maksettua varausta tai korvaamaan muuta Hupikuplassa käynnin estymisestä sinulle tai muille puistoon saapuville aiheutuvaa vahinkoa.
Varauksen ajankohta ja kesto
Kerta- ja sarjalippuja ostaessa sinun tulee valita vain henkilömäärä. Ajan ja tilan varaus kuuluu vain synttäritilavarauksiin liittyen. Varaus sisältää rajoitetun leikkiajan alkaen sisäänkirjaushetkellä, jonka pituus käy ilmi varausta tehdessä ja sinulle sähköpostitse toimitetusta varausvahvistuksesta.
Varauksen aika alkaa siitä hetkestä, kun sisäänpääsykoodia käytetään toimitilan oveen ensimmäisen kerran. Varausaikaa ei voi pidentää tai lyhentää.
Varauksen muuttaminen
Voit siirtää synttärihuoneisiin tehdyn maksetun varauksen Hupikuplan verkkopalvelun tai Hupikuplan asiakaspalvelun kautta edellyttäen, että teet siirron viimeistään kuusi (6) tuntia ennen varauksen päättymisaikaa, ja että vapaita aikoja on jäljellä. Siirrettäessä edullisempaan palvelutuotteeseen, erotusta ei hyvitetä. Jos esimerkiksi alkuperäinen Maksettu Varaus on tehty maanantaille 6.6., on viimeinen mahdollinen päivä, jolle varaus voidaan siirtää, maanantai 20.6.
Muutosten toteuttamisen edellytyksenä on se, että varaustilanne sallii muutosten tekemisen.
Varausta muutettaessa siirtyvät mahdollisesti varatut lisäpalvelut valittuun uuteen synttäriajankohtaan, mikäli valittujen lisäpalveluiden voimassaolo ei estä siirtoa. Esimerkiksi synttäripäivänä tarjolla olevat lisäpalvelut voivat olla tarjolla ainoastaan synttäripäivänä, eikä vastaavia lisäpalveluita ole muutoin saatavilla.
Varauksen peruuttaminen
Sinulla ei ole lakisääteistä oikeutta peruuttaa Varaus, sillä kyseessä on määrätyn ajan kuluessa suoritettava vapaa-ajan palvelu (Kuluttajansuojalain 6:16 § kohta 11).
Lisämyyntipalveluiden peruuttamisoikeus
Elintarvikkeiden tai muiden sisäänpääsytuotteiden osalta peruuttamisoikeutta ei ole. Palautus- tai peruuttamisoikeutta ei myöskään ole elintarvikkeiden tai muiden nopeasti pilaantuvien tuotteiden osalta näin ollen et voi esimerkiksi palauttaa ostamaasi ruokaa peruuttamisoikeuteen vedoten.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Hupikuplaan.
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
www.paytrail.com
Maksettava määrä on nähtävillä ennen maksuun siirtymistä.
Turvallisuus
Hupikuplan yleistä turvallisuutta ja mahdollista väärinkäyttöä valvotaan tallentavalla videokamerajärjestelmällä, mitä voidaan seurata etänä. Hyväksymällä tilaus- ja toimitusehdot ennen maksutapahtumaa, asiakas hyväksyy olevansa vastuussa omasta, sekä mukanaan tuomiensa alle 16-vuotiaiden turvallisuudesta. Yli 16-vuotiaat vastaavat omasta turvallisuudestaan. Hupikupla pyrkii aina huolehtimaan siitä, että sisäseikkailupuisto on turvallinen. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa. Säännöt ovat nähtävillä verkkosivuilla, sekä kahdessa eri paikassa tulosteena toimitilan sisällä.
Hupikupla ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.
Ylivoimainen este
Hupikupla ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.
Muutokset palveluehtoihin
Hupikuplalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.
Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu
Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä Hupikuplan asiakaspalveluun.
Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai Hupikuplan kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.