Skip to content

Synttäritilaisuuksien ehdot

Synttäritilaisuuksien ehdot

Voit varata Hupikuplan sisäleikkipuiston syntymäpäiväjuhlat Hupikuplan verkkopalvelusta.

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Verkkopalvelussa voit syntymäpäiväjuhlien varaamisen yhteydessä tilata verkkopalvelusta kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.

Varaamalla Hupikuplan syntymäpäiväjuhlat sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa varauksella tarkoitetaan Hupikuplan syntymäpäiväjuhlaa kaikkine varaukseen kuuluvine palveluineen, joka on täysin maksettu. Tilaisuudella tarkoitetaan varattua syntymäpäiväjuhlaa. Pitopäivällä tarkoitetaan verkkopalvelun määrittämää tilaisuuden päivämäärää alkuaikoineen.

Hinnat ja varausmaksu

Hupikuplan syntymäpäiväjuhlat ja Hupikuplan tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Syntymäpäiväjuhlien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana syntymäpäiväjuhlien varausprosessia.

Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä syntymäpäiväjuhlien hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat erikseen käteisellä rahalla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Hupikuplaan.

Paytrail Oyj

Y-tunnus: 2122839–7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: +358 207 181 830

www.paytrail.com

Tilaisuuden vahvistaminen

Tilaisuuden henkilömäärät, tarjoilut ja muut palvelut tulee vahvistaa viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuuden pitopäivää. Vahvistus suoritetaan Hupikuplan verkkopalvelussa tai puhelimitse asiakaspalvelussa.

Lasten ja valvojien lukumäärä

Tilaisuuden minimiosallistujamäärä on alkaen 5 lasta. Maksimiosallistujamäärä on kaikissa synttäritiloissa 10 lasta. Tilaisuuteen vaaditaan 1 valvoja jokaista 10 lasta kohden. Valvojan vastuulla on vastata lapsien leikkiturvallisuudesta. Mikäli osallistujamäärissä ilmenee tilaisuuden varauksen vahvistamisen jälkeen muutoksia, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä puhelimitse Hupikuplan asiakaspalveluun. Tilaisuuden pitopäivänä tapahtuvat henkilömäärien muutokset hyvitetään sisäänpääsyjen osalta. Tarjoiluiden tai lisäpalveluiden osuutta ei hyvitetä. Minimiveloitusperuste on alkaen 5 lasta.

Tilaisuuden päivämäärän muuttaminen

Voit muuttaa tilaisuuden pitopäivämäärää itse Hupikuplan verkkopalvelun tai Hupikuplan asiakaspalvelun kautta. Varauksen vahvistamisen jälkeen tai lähempänä kuin 48 tuntia ennen tilaisuutta, muutos on mahdollista tehdä puhelimitse asiakaspalvelusta. Muutosten toteuttamisen edellytyksenä on se, että varaustilanne sallii muutosten tekemisen.

Päivämäärän muuttaminen ei edellytä uuden varausmaksun maksamista. Tilaisuuden pitopäivän muuttaminen toiselle päivälle ei ole mahdollista tilaisuuden pitopäivänä.

Tilaisuuden peruuttaminen

Voit peruuttaa varauksen ennen tilaisuuden pitopäivää ottamalla yhteyttä Hupikuplan asiakaspalveluun.

Tilaisuuden kesto

Tilaisuus sisältää neljän tunnin leikkiajan. Leikkiaika alkaa verkkopalvelun määrittämänä päivänä. Leikkipuistoon ei ole mahdollista saapua ennen verkkopalvelun määrittämää varauspäivää.

Tarjoiluaika ja lisäpalvelut

Mikäli ostat synttärijuhliisi lisäpalveluita Hupikuplan verkkosivuilta, ovat ostamasi lisäpalvelut käytössäsi koko synttäripäivän (06.00–22.00) verkkosivuilla mainittujen ehtojen mukaisesti.

Turvallisuus

Hupikupla pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.

Hupikupla ei ole vakuuttanut vierailijoita

Hupikupla ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

Hupikupla ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

Hupikuplalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä Hupikuplan asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai Hupikuplan kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.