Skip to content

FAQ

FAQ

Haluan muuttaa jo varaamani synttäritilaisuuden ajankohtaa tai päivää, mitä teen?
Mikäli olet jo tehnyt varauksen synttärihuoneeseen ja maksanut varauksen, mutta haluat muuttaa ajankohtaa, toimi seuraavasti:
1. Ota näyttökuva maksetusta varauksesta
2. Lähetä näyttökuva, ja muutokset mitkä haluat tehdä osoitteeseen lassi@hupikupla.fi.
3. Saat vastauksen varauksen muuttamiseen pikimmiten!

Kiireellisissä tapauksissa soita asiakaspalveluun 0440666086

Suoritin ostoksen, mutta en koskaan saanut oven PIN-koodin sisältävää sähköpostia!
Tähän voi olla monia syitä, kuten:
1. Tarkista ilmoittamasi sähköpostin osoite. Kaikki tekevät virheitä, myös ilmoitetussa osoitteessa voi olla virhe.
2. Jos osoite on varmasti oikein, tarkista vielä kaikki sähköpostisi kansiot (saapuneet, roskaposti, mainokset yms.)
3. Mikäli PIN-koodin sisältämää viestiä ei ole tullut 15 minuutin kuluessa ostoksestasi, ole yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluun: 0440666086

Tutkitusti yleisin syy otsikon ongelmiin, on vastaanottajan sähköpostiasetukset, eli sähköposti hylkää esim. mainontaan liittyvät sähköpostit kokonaan.

Haluaisin tehdä synttärivarauksen, mutta en tiedä vielä yhtään vierasmäärää. Mitä teen?
Täysin ymmärrettävää! Tähän tapaukseen paras ratkaisu, on varata huone haluamasi ajankohdalle minimivierasmäärälle, eli 4:lle lapselle. Tämän jälkeen, kun lopullinen lapsimäärä on tiedossa, voit maksaa ”ylimääräiset” lapset Hupikuplan nettisivuilla, synttärit-osiossa, kohdasta ”Ylimääräisen lapsen lisämaksu”. Muistathan, että kaikki ostokset rekisteröityvät asiakashallintajärjestelmään (CRM) sinne ilmoitetulla sähköpostilla, nimellä ja puhelinnumerolla, mikä keskustelee suoraan verkkokaupan ja tallentavien videokameroiden kanssa keskenään. Väärinkäytöstä voidaan periä 150€ sakkomaksu.

Käykö maksuvälineenä E-passi? Entä henkilökohtaiset liikunta- ja kulttuuriedut kuten Edenred tai Smartum?
E-passi ei valitettavasti käy vielä maksuvälineenä, mutta tämä pyritään integroimaan maksuvaihtoehdoksi mahdollisimman pian!

Henkilökohtaiset liikunta- ja kulttuuriedut eivät käy maksuvälineinä Hupikuplaan, koska ne ovat henkilökohtaisia. Lähtökohtaisesti yrittäjä olettaa maksavien asiakkaiden olevan aikuisia, ja aikuiset tulevat Hupikuplaan ilmaiseksi. Näin ollen henkilökohtaista liikunta- ja kulttuurietua on logiikan mukaisesti mahdotonta käyttää Hupikuplaan.