FAQ
Kauanko lippuni on voimassa ostohetkestä ja miten liput toimivat?
Kertalippu: Saat aina yhden koodin per Kertalippu. Jokainen koodi vastaa yhtä lasta, eli jos tulet kahden lapsen kanssa, käytä molemmat koodit oveen, jotta valvontajärjestelmä ei hälytä! Voimassa: ostohetkestä 6kk, käyttökerrasta 4h.
Sarjalippu: Saat aina yhden koodin per Sarjalippu. Yksi sama koodi toimii siis 10 kertaa oveen, joten käytä koodi niin monta kertaa, kuin lapsia tulee sisään, jotta valvontajärjestelmä ei hälytä! Voimassa: ostohetkestä 12kk, leikkiaika 4h. HUOM: jokainen koodin käyttökerta vähentää yhden käyntikerran!
Kausiliput: Saat aina yhden koodin per Kausilippu (1kk tai 3kk). Koodi toimii rajattoman määrän oveen 1kk tai 3kk ajan aukioloaikojen puitteissa. HUOM: yksi koodi on yhdelle lapselle!
Miten pääsen sisään Hupikuplaan?
Kun olet maksanut haluamasi tuotteen Hupikuplan nettisivuilta, saat maksun suoritettuasi ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen PIN-koodin, sekä tarkemmat ohjeet saapumisesta Hupikuplaan! Ovella sinun täytyy vain näppäillä PIN-koodi oven lukijaan (ja lopuksi paina #), niin pääset sisään! Jos jostain syystä et saa koodia sähköpostiisi, olethan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun: 044066086!
Miten voin viettää synttärijuhlat Hupikuplassa?
1. Valitse haluamasi synttäripaketti (Pikku-, tai Megahupi).
2. Valitse haluamasi ajankohta synttärijuhlille varauskalenteristamme. Kukin varaus kestää aina 4 tuntia! Vinkki: Jos varauksesi on 12.00 – 16.00, mene itse paikalle valmistelemaan huonetta ja kattausta klo 12.00 ja kutsu vieraat esim. klo 13.00!
3. Muista ilmoittaa osallistujien määrä ostoskorissa! 1 lapsi = 1 kpl (minimimäärä on 4 lasta). Jos et tiedä osallistujamäärää, maksa ensin esim: 4 lasta, ja lisää lopulta paikalle tulleet lapset ”Ylimääräisen lapsen lisämaksu, Pikkuhupi/Megahupi” -kohdasta. Maksamattomista lapsista voidaan laskuttaa 150€ sakkomaksu per lapsi!
4. HUOM: Pikkuhupi-synttäreillekin voit vuokrata jäätelökoneen ja haluamasi määrän jäätelöitä! Ota yhteys asiakaspalveluun: 0440666086
5. Maksun jälkeen saat ohjeet synttäreihin liittyen sekä PIN-koodin sähköpostiisi!
6. Mikäli ostit Pikkuhupi-paketin, muistathan, että Hupikupla ei tarjoa astiastoa. Suosittelemme kertakäyttöastioita toiminnan helpottamiseksi!
Huomaathan, että synttäripaketeiden mukana tuleva yksi PIN-koodi on käytettävissä kaikille lapsille pääsylippuna sisäleikkipaikkaan!
Ostin Megahupi -synttäripaketin. Miten synttäreihin liittyvä Subway-tilaus tehdään?
Megahupi -synttäripaketti on tilattava vähintään 48 tuntia ennen synttäreiden ajankohtaa. Kun ostat Megahupi -synttäripaketin, saat sähköpostin ilmoittamaasi osoitteeseen, mikä sisältää linkin Subwayn tilauslomakkeelle! Tilauslomakkeen täytettyäsi, paina ”Lähetä”, jolloin lomake välitetään suoraan Jumalniemen Subwayn toimipisteeseen, K-Citymarketin sisällä. Muistathan noutaa itse tilauksesi ajankohtana, jonka olet ilmoittanut tilauslomakkeelle!
Ostin Megahupi-synttäripaketin. Mitä pakettiin kuuluu ja miten jäätelökone toimii?
Megahupi-pakettiin kuuluu synttärihuoneen lisäksi:
– Subwayn Synttärileipäpaketti (16 leipää toivotuilla täytteillä)
– Jäätelökoneen käyttö ja yksi jäätelö per lapsi
– Hupikuplan astiasto (lapsille soveltuvat haarukat, veitset, lusikat, mukit, lautaset sekä servetit)
– Sosiaalitilojen täyden käytön sisältäen valmistelutasot, suuri jääkaappi, tiskikone (+ tiskitabletit), mikro, omat henkilökohtaiset vessatilat ja jopa suihkun tarvittaessa!
Jäätelökone ja pakastin löytyvät sosiaalitiloista. Pakastimen avain löytyy samasta avainnipusta, missä myös synttärihuoneen avain (avainlokerossa huoneen vieressä seinällä). Jäätelökone voidaan siirtää synttärihuoneeseen, missä lapset voivat itse tehdä omat jäätelönsä! Jäätelökoneen käyttö on yksinkertaista ja helppoa, ja sen käyttöohjeet ovat kiinnitetty koneen taakse! Jäätelöpatruunat löytyvät pakastimesta. Ethän siirrä pakastinta, ja muista lukita se käyttösi jälkeen!
Tavaroitani jäi Hupikuplan tiloihin, miten toimin?
Mikäli sinulla on kriittinen tarve päästä sisäleikkipaikan tiloihin syystä tai toisesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse 0440666086 tai sähköpostilla lassi@hupikupla.fi
Minulla on useampi lapsi. Voinko ostaa yhden sarjalipun (10kpl) ja päästää sillä muita perheen lapsia myös sisään?
Kyllä voit, mutta sarjalippuja voi jakaa vain oman perheen sisällä. Sarjalipun mukana tullutta yhtä PIN-koodia ei siis saa jakaa oman perheensä ulkopuolelle. Muistathan, että kaikki ostokset rekisteröityvät asiakashallintajärjestelmään (CRM) sinne ilmoitetulla sähköpostilla, nimellä ja puhelinnumerolla, mikä keskustelee suoraan verkkokaupan ja tallentavien videokameroiden kanssa keskenään. Väärinkäytöstä voidaan peria 150€ sakkomaksu.
Haluan muuttaa jo varaamani synttäritilaisuuden ajankohtaa tai päivää, mitä teen?
Mikäli olet jo tehnyt varauksen synttärihuoneeseen ja maksanut varauksen, mutta haluat muuttaa ajankohtaa, toimi seuraavasti:
1. Ota näyttökuva maksetusta varauksesta
2. Lähetä näyttökuva, ja muutokset mitkä haluat tehdä osoitteeseen lassi@hupikupla.fi.
3. Saat vastauksen varauksen muuttamiseen pikimmiten!
Kiireellisissä tapauksissa soita asiakaspalveluun 0440666086
Suoritin ostoksen, mutta en koskaan saanut oven PIN-koodin sisältävää sähköpostia!
Tähän voi olla monia syitä, kuten:
1. Tarkista ilmoittamasi sähköpostin osoite. Kaikki tekevät virheitä, myös ilmoitetussa osoitteessa voi olla virhe.
2. Jos osoite on varmasti oikein, tarkista vielä kaikki sähköpostisi kansiot (saapuneet, roskaposti, mainokset yms.)
3. Mikäli PIN-koodin sisältämää viestiä ei ole tullut 15 minuutin kuluessa ostoksestasi, ole yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluun: 0440666086
Tutkitusti yleisin syy otsikon ongelmiin, on vastaanottajan sähköpostiasetukset, eli sähköposti hylkää esim. mainontaan liittyvät sähköpostit kokonaan.
Haluaisin tehdä synttärivarauksen, mutta en tiedä vielä yhtään vierasmäärää. Mitä teen?
Täysin ymmärrettävää! Tähän tapaukseen paras ratkaisu, on varata huone haluamasi ajankohdalle minimivierasmäärälle, eli 4:lle lapselle. Tämän jälkeen, kun lopullinen lapsimäärä on tiedossa, voit maksaa ”ylimääräiset” lapset Hupikuplan nettisivuilla, synttärit-osiossa, kohdasta ”Ylimääräisen lapsen lisämaksu”. Muistathan, että kaikki ostokset rekisteröityvät asiakashallintajärjestelmään (CRM) sinne ilmoitetulla sähköpostilla, nimellä ja puhelinnumerolla, mikä keskustelee suoraan verkkokaupan ja tallentavien videokameroiden kanssa keskenään. Väärinkäytöstä voidaan periä 150€ sakkomaksu.
Käykö maksuvälineenä E-passi? Entä henkilökohtaiset liikunta- ja kulttuuriedut kuten Edenred tai Smartum?
E-passi ei valitettavasti käy vielä maksuvälineenä, mutta tämä pyritään integroimaan maksuvaihtoehdoksi mahdollisimman pian!
Henkilökohtaiset liikunta- ja kulttuuriedut eivät käy maksuvälineinä Hupikuplaan, koska ne ovat henkilökohtaisia. Lähtökohtaisesti yrittäjä olettaa maksavien asiakkaiden olevan aikuisia, ja aikuiset tulevat Hupikuplaan ilmaiseksi. Näin ollen henkilökohtaista liikunta- ja kulttuurietua on logiikan mukaisesti mahdotonta käyttää Hupikuplaan.